დიეტა 10 — პროდუქტი

ზოგჯერ ძალიან რთულია ამოირჩიო კარგი და ეფექტური დიეტა, რადგან ძალიან ბევრი შემოთავაზებაა სოციალურ ქსელში. ზოგი დიეტა აზიანებს ორგანიზმს, ზოგს სქელი საფულე სჭირდება, ზოგიც მოსაბეზრებელია და ფსიგოლოგიურადაც მოქმედებს ადამიანებზე თუ შენც ასე ფიქრობ ეს დიეტა შენთვისაა.

ადვილი -არ ნიშნავს ცუდს.

დიეტა 10 პროდუქტი - არ არის მოსაბეზრებელი რადგან მასში შედის ხილი, ბოსტნეული და ცილა. ეს დიეტა არ ვნებს ორგანიზმს. არ შეცვალოთ ინგრედიენტები თქვენი შეხედულებით ,,არ თქვათ ეს ბოსტნეული არ მიყვარს ვერ შევჭამ,, მიყევით ქვემოთ მოცემულ სიას.

რა არის დაშვებული?

ამ დიეტით დაიკლებთ კვირაში 4 კილოგრამს.

შემოგთავაზებთ 10 პროდუქტს რომელიც ყოველდღიურად უნდა მიირთვათ.

კიტრი.

პომიდორი.

კომბოსტო.

ვაშლი ნებისმიერი სახეობის.

ბადრიჯანი.

ყაბაყი.

სოკო ნებისმიერი სახეობის.

ქათმის გულ-მკერდი.

კვერცხი (ქათმის).

კეფირი უცხიმო.

ამის გარდა შეგიძლიათ დაუმატოთ მწვანე ხახვი, ნიორი, მწვანილები, ლიმონის სოკი, ნატურალური თაფლი და ერთი ნაჭერი შავი პური. დიეტა გრძელდება 7 დღე ჩვენ შემოგთავაზებთ 3 დღის მენიუს.

1. სალათას შეგიძლიათ დაამატოთ ზეითუნის ზეთი.

2. თაფლი შეგიძლიათ მხოლოდ 1 ჩ/კ. დღეში.

3. მიირთვით მწვანე ჩაი შაქრის გარეშე.

შემოგთავაზებთ რაციონს 3 დღეზე.

1 დღე

საუზმე: კომბოსტოს სალათა კვერცხით, სოკოთი, მწვანე ვაშლით და 1 ჭიქა კეფირი.

სადილი: ქათმის გულ-მკერდი მოხარშული, სოკო, კიტრის სალათა და ბადრიჯანი ორთქლზე მომზადებული.

ვახშამი: პომიდორი და ყაბაყი შემწვარი ღუმელში. მწვანე ჩაი და ერთი ნაჭერი შავი პური. 

2 დღე

საუზმე: კვერცხი მოხარშული (2 ცალი), ვაშლის პიურე და 1 ჭიქა კეფირი.

სადილი: ქათმის გულ-მკერდი მოხარშული, სოკო, კომბოსტოს რაგუ და 1 ნაჭერი შავი პური.

ვახშამი: ბოსტნეულის სალათი, ბადრიჯანი ორთქლზე მომზადებული და მწვანე ჩაი.

3 დღე

საუზმე: ვაშლი, კეფირი და ომლეტი.

სადილი: მოხარშული გულ-მკერდი და ბადრიჯანი. ბოსტნეულის სალათა და მწვანე ჩაი.

ვახშამი: ბოსტნეულის სალათა, სოკო მოთუშული და მწვანე ჩაი.

 

 

 

 

 

 

 

 

loading...

მსგავსი სტატიები

  • დიეტა 6 ფურცელა

    დიეტა 6 ფურცელა ძალიან ორიგინალური და მხიარული მეთოდიკაა,  დაიკლებთ 4-5  კილოგრამს. ამ დიეტას ბევრი უპირატესობა აქვს. გრძელდება 1 კვირა და არცერთი დღე არგავს ერთმანეთს, ამიტომ არ არის მოსაბეზრებელი.

  • კეფირის დიეტა სწრაფი შედეგით

    კეფირის დიეტა გამოცდილია წლებით, ეს ერთ - ერთი დიეტაა რომლითაც შეგვიძლია სწრაფად დაკლება. ეს დიეტა არ არის რეკომენდირებული მათთვის ვისაც კუჭის დაავადებები  აქვთ. 

  • ბრინჯის დიეტა

    დღეს იშვიათად ნახავთ ადამიანს, რომელიც ერთხელ მაინც არ ყოფილა დიეტაზე ან არ უცდია დიეტის დაცვა. მამაკაცები და განხაკუთრებით მანდილოსნები, ყოველთვის ცდილობენ სასურველი სხეულის ფორმა ჰქონდეთ, ამიტომაც ისინი ზოგჯერ საკუთარი ხერხებით, ხშირ შემთხვევაში კი უკვე გამოცდილი ადამიანების რჩევებით იცავენ სხვადასხვა სახის დიეტებს.

  • რამდენ ხანს უნდა დარჩეთ დიეტაზე იმ მიზნით, რომ ისევ არ მოიმატოთ წონაში

    შენარჩუნებისგან განსხვავებით წონის დაკარგვა უფრო ადვილია. კოპენჰაგენის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა გამოიკვლიეს, რამდენ ხანს უნდა იყოთ ამა თუ იმ დიეტაზე ისე, რომ არ დაიბრუნოთ დაკარგული კილოგრამები.

comments powered by HyperComments