როგორ დავამარცხოთ უძილობა

ყოველი მეოთხე ზრდასრული ადამიანი, იტაჯება უძილობით, გავერკვეთ როგორ ხდება ეს, რატომ არ შველის წამლები და რა უნდა გავაკეთოთ იმისთვის, რომ დავამარცხოთ უძილობა?

ადამიანთა უმრავლესობა სხვადასხვა მიზეზთა გამო ვერ ახერხებს დაძინებას, ამის მიზეზი შეიძლება იყოს დეპრესიასამსახურიერთფეროვნება ან ნარკოტიკების მოხმარება ყველა მიზეზიდან გამომდინარე შეიძლება ადამიანი შეაწუხოს უძილობამ.

ზოგჯერ უძილობა ცხოვრების მუდმივი თანამგზავრი ხდება, მიზეზი შეიძლება იყოს ჯანმრთელობის პრობლემები (დეპრესიაშფოთვა, შეტევები ძილის დროს) არასაკმარისი ძილი ყოველთვის იწვევს, გაღიზიანებას, ნევროზულობას, შრომისუნარიანობის შემცირებას. ამ ყველაფერმა შიძლება ძალიან დიდი გავლენა იქონიოს თქვენს ჯანმრთელობაზე, არსებობს რისკები რომ მოხდება წონის მატება, იმატებს ჰიპერტენზია, გულ-სისხძარღვთა პრობლემები, დიაბეტი თუმცა უძილობა არ შეიძლება სწრაფად აღმოიფვრას, მთავარია მოხდეს მისი მკურნალობა რომ ძილი ისევ არ იქნეს პრობლემად. საბედნიეროდ ეს არ არის შეუძლებელითუ გსურთ ბოლომდე განიკურნოთ და განთავისუფლდეთ უძილობისგან,მთავარია მოახერხოთ ხშირად და ნორმალურად დასვენება, არა აქვს მნიშვნელობა უძილობა დროებითი იქნება თუ არა, ყველა შემთხვევაში საჭიროა მისი განკურნებაამ მიზეზით მიმართავენ ადამიანები ხშირად დასამშვიდებელ წამლებს,რაც ნამდვილად შეიძლება იყოს ეფექტური მაგრამ არა საბოლოოდ, სრულიად შესაძებელია დასამშვიდებლებზე დამოკიდებულებამ გავლენა იქონიოს შემდეგ ნერვულ სისტემაზე. ხშირად ხდება რომ არაეფექტურობის შემთხვევაში მომხმარებელი ზრდის დოზას და საკუთარ თავს მის ეფექტურობაში არწმუნებს. იმისათვის რომ შევეცადოთ და დავძლიოთ უძილობა საჭიროა ვიცხოვროთ ცხოვრების სწორი წესით, დავკავდეთ ვარჯიშით, ვეცადოთ ვიკვებოთ სწორად, ეცადეთ ძილის წინ არ მიირთვათ ცხარე საჭმელი, არ დალიოთ ყავა, არ მიიღოთ დიდი დოზით ალკოჰოლი. კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი საკითხი არის ტექნიკა, ეცადეთ ძილის წინ ერთი სათით ადრე გამორთოთ სახლში ყველანაირი ტექნიკა, იქნება ეს მობილური, ტელევიზორი სმარტფონი თუ სხვა საშუალება, ვინაიდან ისინი არ აძლევენ გონებას დასვენების საშუალებას და ეს ყველაფერი ცუდად აისახება ძილის წინ ადამიანზე. კარგი ძილისთვის საჭიროა ასევე მოსახერხებელი საწოლი ოთახი და აგრეთვე დიდი მნიშვნელობა აქვს ლოგინს სადაც წვებით. როდესაც ძილს გადაწყვეტთ ეცადეთ დაწიოთ ოთახის ტემპერატურა, ჩააქროთ შუქი, იქონიოთ მოსახერხებელი ლეიბი, განთავისუფლდეთ ხმაურისგან, იქონიეთ სასიამოვნო თეთრეული. თუ ყველაფერს ისე გააკეთებთ როგორც საჭიროა, მაშინ თქვენ შეძლეთ ნელ-ნელა განთავისუფდეთ და დააღწიოთ თავი უძილობას. ძილი ადამიანისთვის ძალიან მნიშვნელოვანი ნაწილია და სასურველია ყველა ადამიანმა მოახერხოს ძილის პრობლემის მოგვარება.

 

 

loading...

მსგავსი სტატიები

  • დიეტა 10 — პროდუქტი

    ზოგჯერ ძალიან რთულია ამოირჩიო კარგი და ეფექტური დიეტა, რადგან ძალიან ბევრი შემოთავაზებაა სოციალურ ქსელში. ზოგი დიეტა აზიანებს ორგანიზმს, ზოგს სქელი საფულე სჭირდება, ზოგიც მოსაბეზრებელია და ფსიგოლოგიურადაც მოქმედებს ადამიანებზე თუ შენც ასე ფიქრობ ეს დიეტა შენთვისაა.

  • დიეტა 6 ფურცელა

    დიეტა 6 ფურცელა ძალიან ორიგინალური და მხიარული მეთოდიკაა,  დაიკლებთ 4-5  კილოგრამს. ამ დიეტას ბევრი უპირატესობა აქვს. გრძელდება 1 კვირა და არცერთი დღე არგავს ერთმანეთს, ამიტომ არ არის მოსაბეზრებელი.

  • ღრმად სუნთქვა, ბევრად უკეთესია თქვენი ჯანმრთელობისთვის, ვიდრე თქვენ ფიქრობთ

    როდესაც ჩვენ ღრმად ვსუნთქავ, ჩვენი ფილტვები, მაქსიმალურად ფართოვდება და დიაფრაგმა იწყებს აქტიურად მუშაობას. რატომ არის მნიშვნელოვანი ღრმად სუნთქვა (განსაკუთრებით ზრდასრულებში), მოგიყვებით ამ სტატიაში.

  • კეფირის დიეტა სწრაფი შედეგით

    კეფირის დიეტა გამოცდილია წლებით, ეს ერთ - ერთი დიეტაა რომლითაც შეგვიძლია სწრაფად დაკლება. ეს დიეტა არ არის რეკომენდირებული მათთვის ვისაც კუჭის დაავადებები  აქვთ. 

comments powered by HyperComments