35 წუთიანი ვარჯიში მთელი სხეულისათვის დამატებითი აღჭურვილობის გარეშე

ჩვენ ვაგრძელებთ თქვენთვის ვარჯიშების შერჩევას, რომლის შესრულებაც ნებისმიერ ადგილას შეგიძლიათ, ისინი არ მოითხოვენ არანაირ დამატებით ინვენტარს. ამჯერად ჩვენს პროგრამაშია — 35 - წუთიანი ვარჯიში, რომელიც ამოქმედებს ყველა მთავარ კუნთს და გეხმარებათ 300-400 კალორიის დაწვაში. მზად ხართ ვარჯიშისთვის?

სასურველია გქონდეთ სავარჯიშო ხალიჩა "პლანკის" და წელის ვარჯიშის შესასრულებლად. თან იქონიეთ წყლის ბოთლი, რადგანაც ყოველდღე უფრო ცხელა და თქვენ მეტი სითხე გჭირდებათ. თუ გარეთ ვარჯიშობთ წაისვით მზისგან დამცავი კრემი, რათა თავიდან აიცილოთ მზისგან მიღებული დამწვრობა.

loading...

მსგავსი სტატიები

  • საუკეთესო ვარჯიშები დენის სემენიხინისაგან

    მათთვის, ვისაც უყვარს სუფთა ჰაერზე ვარჯიშისაუკეთესო ტურნიკზე შესასრულებელი ვარჯიშები სპორტული ტელეწამყვანისა და ფიტნეს წიგნების ავტორის ფიტნეს არის ადვილიდა«ფიტნესი ცხობრების გიდი») დენის სემენიხინისაგან.

  • ივარჯიშეთ ყოველდღე და ყველაფერი გამოგივათ

    ჯიმ ჯოზეფი(Jim Joseph) — მარკეტინგის დირექტორი და PR სააგენტოCohn&Wolfe - ის პრეზიდენტი, The Experience Effect წიგნების ავტორი, ნიუ - იორკის უნივერსიტეტის ლექტორი. იგი საუბრობს ერთ - ერთ ჩვევაზე, რომელიც დაგეხმარებათ მთელი ცხოვრების განმავლობაში შეიტანოთ პოზიტიური ცვლილებები ყველა სფეროში.

  • როგორ გაიუმჯობესოთ სხეულის ფორმა, ყოველდღე 5 წუთიანი ვარჯიშით

    რა თქმა უნდა, 5 წუთში თქვენ ვერ დაიყენებთ პრესს, მაგრამ ყოველდღე 5 წუთიანი ვარჯიში, თვეში არის 2.5 საათი! რეგულარული ვარჯიში რამოდენიმე ხანში აუცილებლად გამოიღებს სასიამოვნო შედეგს, ხოლო ენერგიის მომატებას წამიერად იგრძნობთ.

  • ვარჯიში სახელწოდებით «პლანკა»

    ინდივიდუალური ვარჯიში საკუთარი სხეულის გაკონტროლებაში ყოველთვის დაგეხმარებათ.  წვრთნები და ვარჯიში ყველაზე პრაქტიკულია, რომ შეძლოთ და მოიყვანოთ თქვენი სხეული სასურველ ფორმაში. თუ ვარჯიშს რეგულარულად შეასრულებთ და მას რაც მთავარია სწორად გააკეთებთ თქვენ შეძლებთ მუცლის კუნთისა თუ სხვა დანარჩენი კუნთების წესრიგში მოყვანას.

comments powered by HyperComments