ვარჯიში სახლის პირობებში

ჯანსაღი ცხოვრების უმთავრესი შემადგენელი ნაწილი არის ვარჯიში. მაგრამ რატომ ვარჯიშობს ადამიანი? სინამდვილეში ეს არის სურვილი - გაიუმჯობესოთ სხეულის აღნაგობა. ზოგისათვის მნიშვნელოვანია კუნთის მასის მომატება, ზოგს ძალის ზრდა ან უბრალოდ გახდომა უნდა, მაგრამ მთავარი მიზანი ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებაა.

სპორტი ეს არის ჯანსაღი ცხვრების საფუძველი.  სპორტ - დარბაზები დღესდღეობით ძალიან დიდი პოპულარობით სარგებლობს მთელს მსოფლიოში და სხვა ქვეეყნებს არც საქართველო ჩამოუვარდება. ფიტნეს დარბაზების სინაკლებეს არც თბილისი უჩივის, ძალიან ბევრია მსურველი რომელსაც დარბაზში მისვლა და სასურველი შედეგის მიღება უნდა. ჩვენ ვესტუმრეთ თბილისში ხიზანიშვილის 61ა ნომერში არსებულ სატრენაჟორო დარბაზს  ,,ჰარდ ვეი“ და გავესაუბრეთ დარბაზის მენეჯერს და ფიტნეს - ინსტრუქტორს ბატონ ლეონარდ ფლორინსკს.

მისი თქმით შეუძლებელი არაფერია, თუმცა სასურველი შედეგის მისაღწევად მხოლოდ ვარჯიში არ კმარა, ამასთან ერთად დიდი ყურადღება უნდა დაუთმოთ სწორად კვებას, რაც სულაც არ ნიშნავს მკაცრ ან რაიმე სახის განსაკუთრებულ დიეტას, რაც მთავარია საკვები დღეში 4 ან 5 ჯერ უნდა მიიღოთ, კვების რაციონში სავალდებულოა იყოს ცილები, ნახშირწყლები, ცხიმები რომ ორგანიზმი არ დასუსტდეს. ადამიანისათვის სასურველი წონისა და სხეულის ფორმის მიღება შესაძლებელია, თუ ვარჯიშთან ერთად კვებასაც გააკონტროლებს. ვარჯიში ყველა სიტუაციაში ძალიან კარგია, ერთადერთი არ არის რეკომენდირებული, მაშინ როცა ადამიანს თირკმლების პრობლემა აქვს. ვარჯიში ნებისმიერი ადამიანისათვის სასარგებლოა და არა აქვს მნიშვნელობა ეს წონის დასაკლებად თუ უბრალო სურვილის გამო იქნება გაკეთებული.

სტატიის დასასრულს ჩვენ შემოგთავაზებთ სახლის პირობებში შესასრულებელ რამდენიმე ვარჯიშს, რომელიც სპეციალურად ჩვენი მკითხველისათვის მოამზადა დარბაზის ერთ-ერთმა ინსტრუქტორმა: ირაკლი შენგელიამ. ეს ვარჯიში სწორედ იმ ადამიანებისათვისაა ვისაც აქვთ დრო სახლის პირობებშიც იყვნენ აქტიურნი და არ მოდუნდნენ იმ შემთვევაში თუ ვერ ახერხებენ გასვლას სპორტ - დარბაზებში.  

loading...

მსგავსი სტატიები

  • 2016 წლის საუკეთესო სტატიები ფიტნესზე

    LifeSkills.ge-ს ადმინისტრაცია გილოცავთ დამდეგ შობა-ახალ წელს, გისურვებთ ჯანმრთელობას, წინსვლას და წარმატებებს! გთავაზობთ ჩვენი საიტის, შემაჯამებელ 2016 წლის საუკეთესო სტატიებს ფიტნესი-ს კატეგორიაში

  • საუკეთესო ვარჯიშები დენის სემენიხინისაგან

    მათთვის, ვისაც უყვარს სუფთა ჰაერზე ვარჯიშისაუკეთესო ტურნიკზე შესასრულებელი ვარჯიშები სპორტული ტელეწამყვანისა და ფიტნეს წიგნების ავტორის ფიტნეს არის ადვილიდა«ფიტნესი ცხობრების გიდი») დენის სემენიხინისაგან.

  • 6 საიტი, რომლებიც შეგიცვლით ფიტნეს ინსტრუქტორს

    ამ მიმოხილვაში მოცემული სპეციალური ონლაინ აპლიკაციები დაგეხმარებათ თქვენთვის სასურველი ვარჯიშების კომპლექტის შერჩევასა და მათ შესრულებაში. როდესაც ყველა მხრიდან გვესმის ის, რომ კომპიუტერი საშიშია ჩვენი ჯანმრთელობისთვის, ეს სიმართლეა, მაგრამ მას კარგი მხარეც აქვს.


  • 35 წუთიანი ვარჯიში მთელი სხეულისათვის დამატებითი აღჭურვილობის გარეშე

    ჩვენ ვაგრძელებთ თქვენთვის ვარჯიშების შერჩევას, რომლის შესრულებაც ნებისმიერ ადგილას შეგიძლიათ, ისინი არ მოითხოვენ არანაირ დამატებით ინვენტარს. ამჯერად ჩვენს პროგრამაშია— 35 — წუთიანი ვარჯიში, რომელიც ამოქმედებს ყველა მთავარ კუნთს და გეხმარებათ300-400 კალორიის დაწვაში. მზად ხართ ვარჯიშისთვის?

comments powered by HyperComments