10 ვარჯიში, რომლის შესრულებისათვის მხოლოდ სკამია საჭირო

დღეს ჩვენ შემოგთავაზებთ ვიდეოს, მათთვის ვინც ყოველთვის წუწუნებს, რომ არ აქვს საკმარისი დრო სპორტდარბაზში წასასვლელად ან თუნდაც სარბენად. ამ ვარჯიშების შესრულება არამარტო სახლში, არამედ ოფისსშიც შეგიძლიათ შესვენების დროს. ადგილს არ აქვს მნიშვნელობა! საკმარისია იპოვოთ შესაფერისი სკამი.

მოკლედ, ამ ვიდეოში ნაჩვენებია 10 მარტივი ვარჯიში, რომლის შესრულებაც ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია: ცალი ფეხით აზიდვა, სკამიდან აზიდვა, ბუქნები, ხიდზე გადასვლა სკამის დახმარებით და ..

"პლანკის" და აზიდვის დროს ყურადღება მიაქციეთ წელის სისწორეს

სკამზე აზიდვის დროს ეცადეთ არ აწიოთ მხრები. გახსოვდეთ, რომ რაც უფრო ახლოს იქნება თქვენი წელი სკამთან, ხოლო ფეხები სკამისგან შორს, მით უფრო ძნელი იქნება ამ ვარჯიშის შესრულება.

ჩაჯდომების დროს ყურადღება მიაქციეთ იმას, რომ საყრდენი ფეხი მუხლში უნდა იყოს მოხრილი 90 გრადუსით. ხოლო მეორე მუხლით იატაკს უნდა შეეხოთ.

 

loading...

მსგავსი სტატიები

  • როგორ გაიუმჯობესოთ სხეულის ფორმა, ყოველდღე 5 წუთიანი ვარჯიშით

    რა თქმა უნდა, 5 წუთში თქვენ ვერ დაიყენებთ პრესს, მაგრამ ყოველდღე 5 წუთიანი ვარჯიში, თვეში არის 2.5 საათი! რეგულარული ვარჯიში რამოდენიმე ხანში აუცილებლად გამოიღებს სასიამოვნო შედეგს, ხოლო ენერგიის მომატებას წამიერად იგრძნობთ.

  • ვარჯიში სახელწოდებით «პლანკა»

    ინდივიდუალური ვარჯიში საკუთარი სხეულის გაკონტროლებაში ყოველთვის დაგეხმარებათ.  წვრთნები და ვარჯიში ყველაზე პრაქტიკულია, რომ შეძლოთ და მოიყვანოთ თქვენი სხეული სასურველ ფორმაში. თუ ვარჯიშს რეგულარულად შეასრულებთ და მას რაც მთავარია სწორად გააკეთებთ თქვენ შეძლებთ მუცლის კუნთისა თუ სხვა დანარჩენი კუნთების წესრიგში მოყვანას.

  • რატომ უნდა გახდეს ბუქნები თქვენი ვარჯიშის განუყოფელი ნაწილი

    ბუქნების შესრულების სხვადასხვა ვარიანტი სპორცმენების უმრავლესობის  საყვარელი სავარჯიშოა, ერთი სერიოზული მიზეზის გამო:ეს მუშაობს! მაგრამ როგორ? ამაში მოდით ერთად გავერკვეთ.

  • 12 ასანა კისრისა და მხრის ტკივილების მოსახსნელად

    ყოველ დღე ჩვენ საათობით გვიწევს კომპიუტერთან ჯდომა, ან თავჩაგრულები ვართ ჩვენს სმარტფონებში. რის გამოც საღამოს უკვე გვიჭირს წელში გამართვა, გვიმძიმდება თავი, მატულობს კისრისა და მხრის ტკივილი. ამ უსიამოვნო შეგრძნებებისაგან დაგვიცავს იოგა.

comments powered by HyperComments