როგორ გაიუმჯობესოთ სხეულის ფორმა, ყოველდღე 5 წუთიანი ვარჯიშით

რა თქმა უნდა, 5 წუთში თქვენ ვერ დაიყენებთ პრესს, მაგრამ ყოველდღე 5 წუთიანი ვარჯიში, თვეში არის 2.5 საათი! რეგულარული ვარჯიში რამოდენიმე ხანში აუცილებლად გამოიღებს სასიამოვნო შედეგს, ხოლო ენერგიის მომატებას წამიერად იგრძნობთ.

 

იმის მომიზეზება, რომ "არ მაქვს საკმარისი დრო" ამ შემთხვევში არ გაამართლებს. არ დაგჭირდებათ სავარჯიშო დარბაზში წასვლა, საკმარისია კომფორტული ტანისამოსი და სავარჯიშო ნოხი და რაღათქმაუნდა იმის სურვილი, რომ იყოთ ცოტათი ლამაზი და ჯანმრთელი.

 

მუცლის პრესის ვარჯიში

 

 

მკვრივი ბარძაყი და მყარი საჯდომი

 

 

მრგვალი და მკვრივი საჯდომი

 

 

ბარძაყის შიდა მხარე

 

 

კალორიების წვა

 

 

წელის ვარჯიში

 

 

მთელი სხეულის ვარჯიში

 

 

საერთო ტონუსი

 

 

მოქნილობა

 

 

განტვირთვისათვის

 

loading...

მსგავსი სტატიები

  • ვარჯიში სახელწოდებით «პლანკა»

    ინდივიდუალური ვარჯიში საკუთარი სხეულის გაკონტროლებაში ყოველთვის დაგეხმარებათ.  წვრთნები და ვარჯიში ყველაზე პრაქტიკულია, რომ შეძლოთ და მოიყვანოთ თქვენი სხეული სასურველ ფორმაში. თუ ვარჯიშს რეგულარულად შეასრულებთ და მას რაც მთავარია სწორად გააკეთებთ თქვენ შეძლებთ მუცლის კუნთისა თუ სხვა დანარჩენი კუნთების წესრიგში მოყვანას.

  • რატომ უნდა გახდეს ბუქნები თქვენი ვარჯიშის განუყოფელი ნაწილი

    ბუქნების შესრულების სხვადასხვა ვარიანტი სპორცმენების უმრავლესობის  საყვარელი სავარჯიშოა, ერთი სერიოზული მიზეზის გამო:ეს მუშაობს! მაგრამ როგორ? ამაში მოდით ერთად გავერკვეთ.

  • 12 ასანა კისრისა და მხრის ტკივილების მოსახსნელად

    ყოველ დღე ჩვენ საათობით გვიწევს კომპიუტერთან ჯდომა, ან თავჩაგრულები ვართ ჩვენს სმარტფონებში. რის გამოც საღამოს უკვე გვიჭირს წელში გამართვა, გვიმძიმდება თავი, მატულობს კისრისა და მხრის ტკივილი. ამ უსიამოვნო შეგრძნებებისაგან დაგვიცავს იოგა.

  • საუკეთესო ვარჯიშები დენის სემენიხინისაგან

    მათთვის, ვისაც უყვარს სუფთა ჰაერზე ვარჯიშისაუკეთესო ტურნიკზე შესასრულებელი ვარჯიშები სპორტული ტელეწამყვანისა და ფიტნეს წიგნების ავტორის ფიტნეს არის ადვილიდა«ფიტნესი ცხობრების გიდი») დენის სემენიხინისაგან.

comments powered by HyperComments